تنها تـــــــــــــــــرین تنها

وبلاگ تخصصی میلادتنهــــایی.....
تنها تـــــــــــــــــرین تنها

آلیس بیا این جا عجیب ترین سرزمین دنیاست

این جا بیدسایه اش را به زمین میفروشد

این جا فقط بایدزنها پاک و باکره باشند برای اسایش خاطر مردانی
که پیش از آنها پردها دریده اند

من نمیتوانم به ساز همه برقصم

برای همین است همه میگویند آدم بدیست..

مهم منم حرف مردم مال مردم است..!
همیشه چوب ســــــــوختنی نیست … خـــــوردنی هم هست

ما گاهی چوبِ ســـــــادگیمون رو میـــــــــخوریم . . .

دمها می روند و یادشان می رود بگویند به کجا…؟
آدمها می روند و یادشان می رود برگردند …
و آدمها هیچ وقت ” آدم ” نمی شوند …!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار

bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان

Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان


تنها تـــــــــــــــــرین تنها

وبلاگ تخصصی میلادتنهــــایی.....


سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰ ق.ظ

به رفتنـــت شایــد

ولی مـن

هیـــــچ گاه

به نـــبـودنـت عــادت نـمی کـنم!!!


ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺍﻫﻤﯿﺖ

ﺑﺪﯼ ﺍﻫﻤﯿﺘﺘﻮ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﯼ

ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺭﺍﺣﺘﯽ ....


همسفرعشق

وقتی مشکی مد باشه :خوبه .... وقتی رنگ مانتو شلوار باشه : خوبه...... وقتی رنگ عشقه :خوبه .... وقتی رنگ کت و شلوار باشه: با کلاسه.... وقتی لباس های شب تو مهمونی ها مشکی باشه: باکلاسه....... اما وقتی رنگ چادر من مشکی شد :بد شد..... افسردگی می آورد..... دنبال حدیث و روایت می گردند که رنگ مشکی مکروهه..... مشکی تا جایی که برای لباس های شما بود خوب بود ..... و باکلاس به ما که رسید بد شد...... من و متهم می کنید به افسردگی به دل مردگی...... و من توی زندگی دنباله لحظه ای هستم که افسردگی گرفتم به حکم شما..... چرا حجاب را مساوی با افسردگی می دانید...


مـפֿـاطب פֿـاص همیشہ بـہ ایـטּ معنے نیستـــ ڪہ بہتریـטּ مـפֿـاطبتـہ

گاهی بـہ ایـטּ معنیہ ڪہ :

• میتونـہ [פֿـیلے פֿـاص] פـالتو بگیره

• میتونـہ [פֿـیلے פֿـاص] تنــہاتـــــــــ بزاره

• میتونـہ [פֿـیلے פֿـاص] بہتــ بگہ تو בیگہ ڪہنــہ شُـבے

• میتونـہ [פֿـیلے פֿـاص] بــا یڪے غــیرِ تـــوام בوسـتــــــ باشـہ

• میتونـہ [פֿـیلے פֿـاص....

اس ام اس

دُختـَرے نیسـتـَم کـه هـَرزگـے کـُنـَم!

زنـانگــے وَ مـُـحَـبـَتم را بـا هـَر مــردے تقسـیم نمے کنم

عـشـقَم تنها خــاص ِ یکـــ نـفر اَســت

غـَرق ِ عـــــشــــــق خواهــم کرد آنکه خاص ِ من باشـد

طــورے کـه بــے نیاز شـود از عـشق،

ســیراب شـود از زندگــے ...

تا جــاטּ به در بـَرَم ، آغوشـَم تنها سـَهم اوسـت...

در ذهـــن زنـانـــــه ے مـــن ...

مـــــرد یعـنـــــے تـِکـــیـه گـآهـــــے امـن

یـَعـنـــــے بـوسه اے از روے دوســـت دآشتـن ,بــدون انـدکــــــے شـَرم!

در ذهـــــــن زنـانـه ے مـــــــــن ...

مـــــرد یـعـنـــــے کـوه بـودن .. پـر از سـِخــــاوت ، پــــر از حـیـاے مــــردانـه

در کـنـــار ایـن ابـهــــت ، لـوس شـُدَن هـاے کـودکــــانـه !

در ذهـــنِ زنـــــانـه ے خـوش بـیـن مـن ...

مـرد یـعـنـے دوست مـے دارمــــت ، تـو هــــر لـحـــظـه بـــا مـَنـے!

تـو مـردے ...

مـن بـے تـو بــــا تـــمـام آفـریـنـــــش بـے گـــانـه ام!

کــــافـیــست دست ِ رد بـزنـــــــے!

مـیـروم پــــے زِندگــــے ام ، بـراے آرامــــشــت

تــــا بــدانـے چــقـدر مـحـتـرمست ایـن آسـایـــــشــــت ...

اس ام اس

بخشــــــــــــید آقــا. . . ! به گـُمانــم راه را اشـــتباه آمــَده ایـد ! اینجـــا براے شـــنیدن " یــک مـُـشــت قـــُربان صـَدقـه ے مـُفـت " کـَسی خــودش و احساسش را در اخـــتیارِ لحظـــه هــایتان نمـے گـُذارَد . . . اینجـا کسے نیسـت با لباس هـای آنچنانــے شـَب که براے شب نشینے هایتان هـمراه شـَود و شــاهد شـب مســتے شـما باشـد اینـــجا شــَب معنایـش یـک دونفره ے ســـاده . . . با شـور و شـُعورِ عاشـقانه اَسـت اینجـــا الفبـــاے با هـَم بودن " مقــــدس " است اینجــــا " تنها " مـــاندن شـــرافتش بیشتر از ما شــُدن ماشـینیسـت از هـَمین مـــا شدن هــایِ امــروزےکه با یـــک عــشوه آغــــاز مـــے شـَود و بــا عــشوه ے دیگـــر پایان مـــے یـــابـَد اینجــــا شـــیطنت هـــاے دخــــترانه " حـُرمـَت " دارد بـه پاے هــَر کســے ریخته نمــــے شَود ببخشـــید آقـــا ! من هــَمان دخـــترکِ عقـــب مـــانده ے دیــــروزم و این امـــــروزے هاے شما تن لـــحظه هـــایم نمــــے رود !

اس ام اس

گه به یــــــه نفر قول دادے باهــــــاش بمونے ...

دیگه حق ندارے چراغ امیــــــد دلشو خــــــاموش کنے ...

رو حرفــــــت باش و عاشقش بــــــاش...

مطمــــــئن باش دنیــــــاشو به پات میــــــریزه...

گاهی

دلم بی هوا ، هوایت را می کند

هوای تو ، تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی

 

عکس

 

تنهایی استخوان سوز است

حتی در عاشقانه ترین ساعت ها …


خسته ام از تو نوشتن

کمی از خود می نویسم

این منم که دوستت دارم …

عکس

چند وقتیست هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما گاهی حرف میزند

گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی میگردم

که بفهمد این نگاه خسته چه می خواهد بگوید …


ن روز که تو رفتی
از آن سو
و من هم از این سمت،
دنیا به دو پاره شد

به سویی و به سمتی

 

 

آنـــــقـَـدر پـُشــتـــِ سـَـرَت آب ریخــتــمــــ…
کــ ه تَـمـامـــِ کـوچـه سـَـبـز شـُـد !
پـــس چـِـرا نـیـامـدی ؟!


تنهایى
چیزهاى زیادى به انسان مى آموزد
اما تو نرو

بگذار من نادان بمانم…!!!

 


دوری از من!
اما…
به تو اندیشیدن را،عادتی ساخته ام بهر تنهایی خویش…


سردش بود…


دلم را برایش سوزاندم…!

گرمش که شد، با خاکسترش نوشت

خداحافظ

عکس

 

تو یعنی قبله گاه یاس بودن / تو یعنی یک بغل احساس بودن

تو یعنی تا خدا پرواز کردن / تو یعنی عشق را آغاز کردن

تو یعنی نام شیرین را ربودن / تو یعنی کوه کن فرهاد بودن

و من یعنی عطش یعنی شقایق / تو معشوقی و من تنهای عاشق . . .

آغوشت را تـــــــنگ تر کن...

حســـــــــادت میکنم به هــــــــــوایی که میان من وتوست

آغوشت را تنگتر کن....

بـــی مرز میــــــــخواهمت ....

 

 

می گی عاشق بارونی

ولی با چتر میری زیر بارون

می گی عاشق برفی

ولی طاقت یه گوله برف و نداری

می گی عاشق پرنده ای

ولی میزاریش تو قفس

انتظار داری نترسم وقتی میگی:<<عاشقی...>>


حرف های زیادی داری

سکوت علامت چیست

نمی دانم علامت رضایت است

یا همان جواب ابلهان خاموشی است

معنی جدیدی به سکوت داده ای

سکوتت را می فهمم

یعنی انتظار

 

 

یادت باشد

من اینجا کنار همین رویاهای زودگذر

به انتظار آمدن تو

خط های سفید جاده را می شمارم


عاشق

عاشق که باشی
رفتن نمی دانی
می مانی...
سر حرفت می مانی
که گفته بودی : تا ته دنیا کنارش می مانی !

دست های تو.

گرما یعنی نفس های تو....


دست های تو...


آغوش تو...


من به خورشید ایمان ندارم...

جاده یک طرفه

عشق ینی

عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم
مطمئن باشم که از خوشی میمیرم
عشق ینی وقتی که بی قرارت میشم
مطمئن باشم که تو میمونی پیشم



خسته ام

از تو نوشتن

کمی از خود می نویسم

این منم که دوستت دارم


گفته بودی :

یا تو یا هیچکس!!!!

ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم

که این روزها هیچکس هم برای خودش کسیست

…کسی حتی مهم تر از من ........




انتهای همه ی جاده ها را که بپیمایی به جاده ای میرسی به نام دل

که مسافت انتظار را بی پروا پیموده است و آبی ترین نقطه ی دنیاست.

اگر دلت هوای خانه ات را کرد، نشانی اش را از کودکی بپرس

که ستاره ها را همه شب تا سحر می شمارد....





به تو اندیشیدن را

عادتی ساخته ام

بهر تنهایی خویش..



بقیه در ادامه مطلب

بگذاریدقلم بنویسد باردیگر........

بالهارابگشایید آسمان ابی ست

بگذاریدقلم بنویسد

یاکه اصلافریاد

چترهارابازکنید

بگذارید

جغدهاتماشابکنند


ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وفتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی
........


پبمان با من ای مهربانترین

و بدان که بی دلیل تر از تمام دلیلها
........

" دوستت دارم "

که دوست داشتن را دلیلی نیست


بـــرای تصـــاحبت نمـی جنگـــم !

احاطــه ات نمی کنـــم تــا مــال مــن شـــوی!

بـا رقیـــبان نمی جنگـــم !

بـــه قـــول دکتــــر انوشـــه کــه می گفـــت :

عشـــق تملـــک نیـــست ، تعلــــق اســـت!

ولـــی اگـــر بیایــی و بمانـــی،

بـــرای بــا تـــو مانـــدن ، بــا دنیــــا می جنـــگم
........



دلتنــگی یعنـی ..

از دوســت داشتن َت

ســیر نمی شوم
........


خیانت را
........

معلـم ها یادمان دادند
........

آن جـا که گفتند :

جــای خــالی را بایــد پــر کــرد ... ! ! !

 لحـظـــهـ هـــآیَـم مـــآل تــو ..

 بـهـ ـ قیـمـتـــِ صـِـفـر " تـومــَـלּ "

 هَمـیـن کــِ

 تـــو کنـــآر مــלּ بــآشــی ؛

 ثــروتـمـــنـدتــرین انـســـآنـَم
........!!




 خدایا...

به من بیامو ز که دوست داشتن بازی دل نیست...

بلکه
........

" یک حس پاک است"

بیاموزم دل کسی رو به بازی نگیرم

دل شکستن هنر نیست

دل به دست آوردن یه شاهکار است

نمی خواهم


خاطره ی فردایم شوی!

امروز من باش

حتی لحظه ای........!



ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮدی ﺑﺮاﯾﺖ ﭼﯿﺰی ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ


ﭼﯿﺰی ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ
........ !


ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻢ را ﮐﻪ ﺑﺨﻮاﻧﯽ


 ﺑﺮای ﺳـــــــــــﺎل ﻫﺎ از ﺗﻮ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﮐﺎﻓﯽ اﺳﺖ


هر جای این سرزمینی باش !

فقط هر روز خنده هایت را برایم پست کن !

قلب من برای تپیدن

نیاز به انگیزه دارد
........!





تو را به یاد آن روز


تو را به یاد گلبرگ های خشک آن روز خشکیده


تو را به روز اول بار دیدنت


تو را به اولین نگاه عاشقانه


تو را به یاد باران روز نیامده ات


تو را به تنهایی روز رفتنت


تو را به باران روز برگشتنت


تنهایم مگذار دیگر........



❤چشمانش خــُـمـار میشود.❤

❤به آرامی گـوشـه ی لـبـش را گـــاز میگیرد...

❤صدایش میلرزد، زیر لب میگوید دوستـتــ دارم !❤

❤زن میداند کــه وجودش با عشق کامل تر میشود❤

❤ و بــا بــوســـه ای عاشقانــه بــه اوج آرامــش میرسد . .❤

❤اما مرد❤

❤مـــــــــــــرد است دیگر...❤

❤گاهی تند میشود❤

❤و گاهی عاشقانه میگوید... دوستت دارم

❤مـــــــــــــرد است دیگر..❤

❤غرورش آسمان❤

❤و دلش دریاست...❤

❤تو چه میدانی ازبغض گلو گیر کرده یک مـــــــــــــرد...؟❤

❤تو چه میدانی که چشمانت دنیای او شده...؟❤



سری جدیدجملات عاشقانه عکس دار

بقیه در ادامه مطلب
فاصله بین بهشت و جهنم زندگی من ..

تنها به اندازه ی فاصله ی دستان توست..

در آغوش تو بودن یا نبودن..




کـــور شــود هــر آنــکــﮧ

چــشــم دیـدن

عـشــقـمـــآن

و خـوآنـدלּ عـآشـقـآنــﮧ هــآیــمان

را نـــدآرد
........!!












نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی